Aide sur les outils Webd

Forum créé le 30/12/1999 21:16 et administré par Web D

Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Outils webmasters Compteur Chat Forum Sondage Découverte Référeur


M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum



  Pages: 1
Poster un nouveau message Répondre au message
Auteur Message
   Trier par date décroissante
stephenbarkin
Posté le:
2/5/2024 02:49
Sujet du message:
Can Poxet 60 Mg cause muscle pain?
Répondre            
 
Poxet 60 mg is a medication that contains dapoxetine, which is primarily used to treat premature ejaculation (PE) in men. Muscle pain is not commonly reported as a side effect of dapoxetine, but like any medication, Poxet 60 mg can cause side effects in some individuals.

Common side effects of Poxet 60 mg may include:

Headache
Nausea
Dizziness
Fatigue
Insomnia
Diarrhea
Dry mouth
While muscle pain is not typically listed as a common side effect, it's essential to recognize that individuals may react differently to medications, and uncommon or rare side effects can occur.

If you experience muscle pain or any other unusual or bothersome symptoms while taking Poxet 60 mg, it's essential to discuss them with your healthcare provider. They can evaluate your symptoms, determine if they are related to the medication, and provide appropriate guidance. In some cases, adjusting the dosage or discontinuing the medication may be necessary.

Additionally, it's important to inform your healthcare provider about any other medications you are taking, including prescription medications, over-the-counter drugs, and supplements, as they may interact with Poxet 60 mg and contribute to the development of side effects.

Overall, while muscle pain is not commonly associated with Poxet 60 mg, any concerning symptoms should be addressed with your healthcare provider to ensure safe and effective treatment.
 

Poster un nouveau message Répondre au message
  Pages: 1

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum