Aide sur les outils Webd

Forum créé le 30/12/1999 21:16 et administré par Web D

Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Outils webmasters Compteur Chat Forum Sondage Découverte Référeur


M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum



  Pages: 1
Poster un nouveau message Répondre au message
Auteur Message
   Trier par date décroissante
cliffordfosterr
Posté le:
4/5/2024 02:42
Sujet du message:
Can Suhagra 50 Mg cause priapism?
Répondre            
 
Suhagra 50 mg is a medication used to treat erectile dysfunction, containing sildenafil citrate as its active ingredient. Priapism, a persistent and painful erection unrelated to sexual stimulation, is a rare but serious side effect associated with sildenafil and other medications in the same class (phosphodiesterase type 5 inhibitors). While it's not common, priapism can occur as a side effect of using Suhagra 50 mg. If you experience an erection lasting more than four hours while taking Suhagra or any other medication containing sildenafil, it's crucial to seek medical attention immediately. Priapism, if not treated promptly, can lead to permanent damage to the penis and cause long-term erectile dysfunction. Always follow your doctor's instructions and discuss any concerns or potential side effects with them before starting any new medication. 

Poster un nouveau message Répondre au message
  Pages: 1

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum