Aide sur les outils Webd

Forum créé le 30/12/1999 21:16 et administré par Web D

Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Outils webmasters Compteur Chat Forum Sondage Découverte Référeur

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum

Pages: 1
Poster un nouveau message Répondre au message
Auteur Message
   Trier par date décroissante
cliffordfosterr
Posté le:
18/3/2025 01:07
Sujet du message:
Can I take Vilitra if I am on blood thin
Répondre            

Vilitra is a medication commonly used to treat erectile dysfunction, and it contains Vardenafil, which is a phosphodiesterase type 5 (PDE5) inhibitor. If you're on blood thinners, it's essential to be cautious when considering Vilitra. PDE5 inhibitors, including Vardenafil, can potentially cause a drop in blood pressure, and combining them with blood thinners might increase the risk of bleeding, especially in individuals with underlying heart conditions.

Blood thinners work by preventing blood clots, and adding a drug like Vilitra could heighten the risk of unwanted side effects. It's crucial to consult with your healthcare provider before using Vilitra to ensure it's safe for you, considering your specific medical condition and the blood thinners you're on. Your doctor can provide personalized advice and may monitor you more closely for any adverse effects.

Poster un nouveau message Répondre au message
  Pages: 1

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum