Aide sur les outils Webd

Forum créé le 30/12/1999 21:16 et administré par Web D

Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Outils webmasters Compteur Chat Forum Sondage Découverte Référeur

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum

Pages: 1
Poster un nouveau message Répondre au message
Auteur Message
   Trier par date décroissante
cliffordfosterr
Posté le:
11/4/2025 02:58
Sujet du message:
Is Tadasoft 40 Mg used for low libido?
Répondre            

​Tadasoft 40 mg contains tadalafil, primarily prescribed for erectile dysfunction (ED), benign prostatic hyperplasia, and pulmonary arterial hypertension. While ​Tadasoft 40 mg enhances erectile function by increasing blood flow to the penis during sexual stimulation, it does not directly address low libido or sexual desire. However, some studies suggest that tadalafil may have an indirect effect on testosterone levels, which can influence libido.

For instance, research has observed increases in serum testosterone levels in patients undergoing tadalafil treatment, though these changes were within the normal range and not directly linked to enhanced sexual desire. Therefore, while Tadasoft 40 mg may improve erectile function, it is not specifically indicated for treating low libido. Consulting a healthcare provider is recommended to determine appropriate treatments for low sexual desire, as underlying causes can vary widely.​

Poster un nouveau message Répondre au message
  Pages: 1

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum