Aide sur les outils Webd

Forum créé le 30/12/1999 21:16 et administré par Web D

Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Outils webmasters Compteur Chat Forum Sondage Découverte Référeur

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum

Pages: 1
Poster un nouveau message Répondre au message
Auteur Message
   Trier par date décroissante
cliffordfosterr
Posté le:
21/4/2025 06:30
Sujet du message:
Are Malegra 120 Safe to Use Together?
Répondre            

Malegra 120 mg contains sildenafil citrate, a medication primarily used to treat erectile dysfunction. While it can be effective, combining it with certain other medications can pose significant health risks.​

Contraindicated Combinations:

Nitrates: Combining Malegra 120 mg with nitrate medications (e.g., nitroglycerin, isosorbide dinitrate) can lead to a dangerous drop in blood pressure, potentially causing dizziness, fainting, heart attack, or stroke. ​

Alpha-blockers: These medications, used for high blood pressure or prostate conditions, can also lower blood pressure. When taken with sildenafil, they may enhance this effect, leading to symptoms like dizziness or fainting. ​

Other PDE5 Inhibitors: Using sildenafil alongside other erectile dysfunction treatments (e.g., tadalafil, vardenafil) is not recommended due to the increased risk of side effects and complications

Poster un nouveau message Répondre au message
  Pages: 1

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum