Aide sur les outils Webd

Forum créé le 30/12/1999 21:16 et administré par Web D

Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Outils webmasters Compteur Chat Forum Sondage Découverte Référeur

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum

Pages: 1
Poster un nouveau message Répondre au message
Auteur Message
   Trier par date décroissante
cliffordfosterr
Posté le:
2/8/2025 07:18
Sujet du message:
Why is Poxet used for BPH?
Répondre            

Poxet, which contains the active ingredient dapoxetine, is primarily prescribed for the treatment of premature ejaculation (PE), not benign prostatic hyperplasia (BPH). However, in some cases, men with BPH may also suffer from PE or other forms of sexual dysfunction, prompting concurrent use of medications like Poxet. Though not a standard treatment for BPH, Poxet’s selective serotonin reuptake inhibition may indirectly benefit urinary symptoms by improving control over ejaculation and reducing performance anxiety. That said, Poxet is not FDA-approved for BPH treatment, and its use in this context is considered off-label. For BPH, drugs like tamsulosin or finasteride are typically preferred. Always consult a healthcare provider before using Poxet for any condition outside its approved use.

Poster un nouveau message Répondre au message
  Pages: 1

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum