Aide sur les outils Webd

Forum créé le 30/12/1999 21:16 et administré par Web D

Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Obtenez 1000 visiteurs rapidement !
Outils webmasters Compteur Chat Forum Sondage Découverte Référeur

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum

Pages: 1
Poster un nouveau message Répondre au message
Auteur Message
   Trier par date décroissante
Roberttanser
Posté le:
19/9/2025 08:00
Sujet du message:
Cenforce D
Répondre            
Email:
Roberttanser12@gmail.com

Is Cenforce D Effective For Men Who Experience Erectile Dysfunction After Prostate Surgery?

Cenforce D contains sildenafil citrate (100 mg) and dapoxetine (60 mg), targeting both erectile dysfunction (ED) and premature ejaculation (PE). While it can be effective for many men, its suitability for those who have undergone prostate surgery, particularly radical prostatectomy, depends on several factors.

Prostate surgery often damages nerves and blood vessels critical for achieving erections. As a result, many men experience nerve-related (neurogenic) ED after surgery. PDE5 inhibitors like sildenafil work best when some nerve function remains, as they rely on normal sexual stimulation and signal pathways to trigger blood flow.

In such cases, Cenforce D may offer partial benefits—improving erectile quality and helping delay ejaculation—only if residual nerve function exists. If nerve damage is severe or complete, sildenafil alone may not be effective. Men in this situation might require alternative treatments like penile implants, vacuum erection devices, or intracavernosal injections.

Additionally, since Cenforce D includes dapoxetine, it may not be necessary unless the patient also experiences PE.

Cenforce D can be helpful if some erectile function remains post-surgery, but it’s not universally effective after prostate removal. A healthcare provider should evaluate the specific cause of ED and recommend appropriate therapy tailored to post-surgical recovery.

Poster un nouveau message Répondre au message
  Pages: 1

M'inscrire M'inscrire Me connecter Me connecter Mot de passe oublié Mot de passe oublié Retour au forum Retour au forum